Nieuws

NS: overal lege stations door ov-staking

Het eerste beeld van NS naar aanleiding van de staking in het openbaar vervoer is dat stations overal in Nederland leeg zijn, meldt een woordvoerder. „Het is uitgestorven. Reizigers zijn goed geïnformeerd en zijn niet naar de stations gekomen.”

Op Amsterdam Centraal zijn wel wat reizigers te zien. De airportsprinter van Amsterdam naar Hoofddorp rijdt wel.

De landelijke ov-staking duurt van 04.00 tot 08.00 uur.

What's your reaction?

Leave A Reply

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Related Posts